Saturday, July 3, 2010

Koleksi Novel yang aku dah baca...

Di sini aku updatekan novel-novel yang sudah aku baca. Macam program nilam je. Hihi saja takde kerja. Bukan apa, aku selalu lupa, yang ni aku dah baca ke belum ye. Jadi aku listla kat sini. Ada masa aku semak semula.

1. Tajuk Novel: CERITERA RINDU
Penulis: Leeya Myra
Penerbit: Alaf 21
Bintang: 3/5
Komen: Ceritanya ok. Tapi banyak ayat aku boleh skip. Part sedih belum boleh bikin aku
meleleh air mata mencurah2.

2. Tajuk Novel: BUKAN TERLARANG
Penulis: Nur Hazmi
Penerbit: Tintarona Publications Sdn Bhd
Bintang: 3/5
Komen: Menarik juga. Agak lambat sikit juga nak capai klimaks pembacaan aku ni.

3. Tajuk Novel: CURAHAN CINTA NIAGARA
Penulis: Maya Iris
Penerbit: PTS Millennia
Bintang: 4/5
Komen: Best. Buat aku ada sama dalam ceritanya. Suasana yang digambarkan seperti
mudah bagi aku tayangkan di dalam kepala aku ni. Macam aku pun ada sama.

No comments: