Saturday, July 25, 2009

Wang Kertas RM50??

Hm..hari ini sesuatu yang kelakar ke apa ke..hm mcm mana aku nak kategorikan hal ini. Ntah la ye. Aku dan akak ke bank. Biasa la dah masuk gaji, ambil duit lah bayar hutang sana sini. Aku pun tekan la ATM macam biasa. Tiba-tiba dapat duit pelik...aku nak ambil ke tak nak duit ni. Aku tunjukkan pada akak...

"Kak, betul ke tidak duit ni? Ke duit tipu??" Lawak pula rasanya. Dah sahih la aku ambil di bank, takkan duit tipu. Apo la....

Aku pun call ayah..akak call adik beradiknya. Haha rupanya di semenanjung dari bulan lepas dah guna duit RM50 yang baru..hikhikhik....apo la...tak senonoh aku ni. Lepas tu habis la aku tayang yanga ku ada RM50 baru. Hihihi...


RM50 versi lama


RM50 versi baru

Hihi..lepas ni kena lah baca2 informasi terkini. Dah ketinggalan macam ni, jadi jangok pulak..hahahaha....tapi ada juga org lain di ATM tu yang memandang aku dengan pelik...keh3. Dan hari ini juga aku tgk ada org menghadapi masalah nak bank in wang tu menggunakan mesin. Masih baru agaknya..nanti akan datang ok la tu....

Apa-apa pun...cun gak duit yang baru ni. Lebih berkualiti harapnya...

No comments: