Thursday, April 23, 2009

Sulam - Sedia menerima tempahan

Salam..kepada semua para pengunjung di sini. Saya ada beberapa koleksi sulaman di baju sendiri. Sesiapa yang nak tempah boleh hubungi ibu saya sendiri di talian 04-9782705 atau 012-2840146 (Kak Zah).

Saya akan uploadkan lagi gambar-gambar terkini. Di sini adalah beberapa koleksi baju saya sendiri. Harga memang lebih murah berbanding tempat lain. Kepada peminat sulaman, jangan lepas kan peluang ini.....
Baju pertama:
Upah sulam baju ini adalah RM40

Sulaman di bahagian lengan


Baju Kedua:

Baju ni RM35

Gambar jarak dekat

Sulaman ini adalah dikeliling baju. Bukan hanya di hadapan baju sahaja. Dan juga di kedua-dua belah tangan.


Baju ketiga:

Sulaman ini RM35-45

Macam baju saya ni RM35

Baju keempat:
Sulaman berkerawang - RM70-85

Macam baju saya ni hanya RM70

Di bahagian tangan baju, sulamannya agak besar. Cantik dan kemas.




Harga masih boleh diskaun. Terpulang pada budi bicara mak saya la ye. Kadang-kadang harga yang mahal adalah disebabkan oleh jenis fabrik itu sendiri. Kalau kain lembik sangat pun susah juga mahu disulam. Apa-apa pun kepada yang berminat, jangan tunggu lagi, hubungi sahaja kami di talian yang tertera atau boleh datang ke rumah terus di area Kangar, Perlis.

No comments: