Monday, March 23, 2009

Perjalanan cuti sekolah bulan Mac..edisi 1

14 Mac yang lalu aku pulang ke Semenanjung. Awal betul flight aku. Pukul 0630,mujur ada yang sudi nak hantarkan..Sampai di KL seseorang dah tunggu aku. My best friend ever and ever...NAd!!! Lepas makan di KL sentral, kami jalan-jalan ke Midvalley, jalan-jalan sambil bershopping.

Malamnya aku sambung flight ke Alor Setar, famili aku setia menanti ketibaan ku di sana. Huhuhu. Nasib tak suruh mama pegang sepanduk nama INTAN FARIZALAILA, KANGAR. Hahahaha...

Sepanjang minggu ni agak sibuklah dengan kerja aku dan kerja kenduri orang lain. Sepupu aku yang satu ni bertunang, satu lagi ni berkahwin. Memang penat kan kenduri kahwin ni. Aku kahwin nanti ntah macam mana ya...

Abg sepupu yang kahwin di hari kejadian. Moga bahagia!~


Hantaran emergency yang aku gubah untuknya..


Alhamdulillah selamat sudah semuanya. Walau pun ada beberapa cerita yang tak sedap kan. Biarkan semuanya berlalu...Asalkan kita berniat baik dan tahu apa yang terbaik untuk diri kita. Orang sekeliling memang hanya nak menumpang apa yang kita ada. Dan mereka akan pejam mata kalau apa-apa buruk yang terjadi pada kita..

Aku posing depan rumah Wa aku..


Aku di sawah Wa...


He siapa yang bulat tu...huhu Nurul!!!

No comments: