Saturday, January 23, 2010

Kelas 5 BIJAK...

Assalamualaikum....kali ni paparan kelas 5 Bijak. Apa aku dah buat dengan kelas ni?? haha aku telah menjadikannya seperti pra sekolah. Actually, thats for shining our class. Tak lah nampak kaku sahaja. Banyak perkara yang leh aku buat tapi aku ni bab macam ni agak slow sikit. Nak pulak buat sendiri. Ada juga anak murid aku yang datang tolong.....Allysha..Elisa..Syuhada..Bobo...Shahiera dan mereka semua yang membantu la...Thank You very much......ni hasilnya.....siap 50%..huhu!~

Bulat2 ni aku tatau kenapa. Tapi cukup untuk menceriakan kelas. Warna warni..aku dapat ilham dri deco kat TV...

Pintu belakang pun ada langsir.

Pintu depan pun sama.

bahan bacaan untuk para pelajar. Harap bertahan lama. Hahah......

Susunan meja seperti yang dikehendaki PK HEM...

Meja...mula nya aku lapikkan atas meja...sekali budak2 ni tak reti nak jaga! Aku cabut balik! Huh...membazir plastik je...sudah nya jadi begini!~

Bawah papan tulis....dalam bunga2 tu mcm nak letakkan gambar budak2 ni...insya allah kalau sempat!~ Ada ditampalkan juga sifat2 mulia yang leh diamalkan....bukan boleh tapi wajar diamalkan!

Notis board yang tak berapa lengkap lagi!~

Hmmm setakat ni je pasal kelas i ni....kalau u all ada any suggestion.....leh kemukakan tanpa segan silu k......

4 comments:

::barcallina:: said...

macam kukenal je design bulat2 tu... hahahahhaa..

intan_has said...

hahaha di mana ye kak....ekekeke....

Unknown said...

huhu,wah x3 cantik nya,maok enda kitak kongsi ngan kmk gambar2 panorama d skul ktk tek?haha.

intan_has said...

huhuu nti ya...kamek amik gambar dulu.....belum ada gambar lagi maklum la sekolah tidak berapa ceria kata pejabat!~