Wednesday, February 17, 2010

Lepak Di Miri dengan geng Baram...CNY!

Salam...wahh meriah ye mana-mana skul yang cuti seminggu. Aku ni cuti 4 hari je tapi full booked. Haha....hari sabtu aku dah ke Miri...Lepak dengan Cikgu Mazni.
Memang meronggeng sakan dengan team kaya2 ni. Memang ceria masing-masing. Release tension sementara cuti masih ada.

Antara aktiviti yang dilakukan:

1. Main bowling - score aku memang ntah apa2. hahaha...asik 9 jek! Pin satu lagi tu aku rasa dah kena jampi la....

2. Tengok wayang - aku tanya la cite mende mereka beli ni...dijawabnya 14 BEDAY! gitu la gaya bunyi nya. Aku pun pelik. Bajet cite Valentines...sekali masuk tgk cite cina...sedap gak la, 14 BLADES ngupernye.....omg!

3. Karaoke - Juara karaoke telah la abg fendy!!! GERAM GERAM GERAM...haha ada ke nyanyi lagu geram. Memang sempoi lagu ni. Caya lah~! Cikgu-cikgu Baram memang pandai menyanyi....cool!~

4. Jalan-jalan - Lepak pantai, mengurat sana sini, diurat org juga. Hehe...

Lokasi penggambaran memori:
Luak Esplanade
Taman Buaya
Taman Awam Miri
The Grand Old Lady
Tanjung Lobang
Marina Bay
Padang Golf di Kg Melayu
Jeti Kuala Baram

Antara shoot dari kami:

Marina bay

Marina bay

Luak Esplanade

Marina Bay

Marina Bay

Pantai nak ke Kuala baram

Taman Buaya
Marina Bay
Padang Golf Kg Melayu
Padang golf di Kg Pulau Melayu

No comments: