Monday, December 8, 2008

Bosan....

Assalamualaikum...

he dah habis KPLI ni bosan lak..layan internet je la kat rumah. Sambil menjahit sket baju....boleh la sikit2...

naik pusing gak mata ni layan cite korea, jepun dalam internet ni. Sambil2 dok sms dengan kawan2....sambil2 berdebor dok tunggu posting ni. Lambat benor rasanye...

ni sambil2 juga mengemas kembali buku-buku dan kertas2 yang banyak ni. Pilih mana yang patut, yang tak patut tu timbang kilo la. Tapi bosan la...sekarang ni kitar semula semua dah turun harga. Tak best tul nak jual...simpan la dulu sampai harga naik balik. Dah mcm tempat kitar semula lak umah den ni...lalalalala.....

1 comment:

a b c d e a t h said...

timbang...jgn tak timbang cekgu!!..