Monday, December 8, 2008

Tamat Sudah KPLI 2008


PELAJAR KPLI JANUARI 2008PENGAJIAN MATEMATIK


Diam tak diam, pejam tak pejam, lena tak lena..habis setahun aku di IPSAH, Sungai Petani mengikuti KPLI. Rasa sekejap sahaja. Terima kasih diucapkan kepada kawan-kawan sekelas yang sama-sama menempuhi segala cabaran dan mencipta kenangan bersama. Lepas ni mesti aku rindu nak PL dengan korang lagi. Walau ade yang macam tak serasi dalam kelas tapi takde pulak wujud rasa benci sesama sendiri. Walau kekadang ada tak kenan dengan sesapa kan, kita masih dapat berkomunikasi dengan baik.


Aku harap kita sama-sama pasti dengan keputusan yang telah kita pilih setahun yang lalu. Keputusan untuk menjadi seorang guru merangkap seorang pendidik. Sama-sama kita berusaha untuk menjadi pendidik yang baik, berwawasan dan disenangi oleh semua orang.


Berdebar-debar hati kita kan, nak tahu posting ke mana. Redha je la kalau kena hantar ke mana pun. Insya Allah selamat semuanya. Nanti kita war-war ye siapa yang dapat jauh-jauh. Mana tahu kan...ade yang kena naik belon!
Kepada Afzan, Sham, Yanti, Kak Gee, Wahida, Azlil...Semoga korang berbahagia dengan rumahtangga korang dan berusaha la sungguh-sungguhnya...dapatkan anak. Hehe...kami ni yang lain-lain ni entah bila lah nak kawennya....lalalalala....
K...cikgu-cikgu sekalian...GANBATE KUDASAI!!!!




No comments: