Thursday, July 23, 2009

My Birthday...26 dah ke??


Hmm semalam birthday aku ke 26. Apuu sudah 26 tahun ke..?? Hihi... Masa ni la kan..aku dok sorang teringat aku masa birthday ketika belajar. Banyak surprise dari kawan-kawan. Memang masa study best la. Geng pun best. Teringat aku pada Musla, Hasanah, Noni, Lynafis dan juga warga RSTT (Rumah Sewa Taman Teratai). Walaupun banyak karenah dan ragam tapi kami tetap sebumbung. Banyak kenangan tercipta, suka dan duka, sampai sekarang ni kami masih lagi berkawan and sharing everything.



Hari Lahir ke-26..tak ada yang istimewa sangat pun. Mama dan ayah ada juga wish, thank you!~ hihihi wish je ke...kawan2 lain pun ada wish..si dia pun ada wish...tapi aku makan kek sorang2 la. Sebab takde orang nak sponsor kek. Aku sponsor tuk diri aku sendiri je. Aku pun tak ada pula niat nak beli kek dan beri orang lain makan. Kenapa ya? Mungkin sebab orang lain pun tak ada niat yang sama kot...Haha...aku pun tak pasti la kenapa. Isk3....


Dari dua orang kawan serumah den. Hehe tq beb!~
Susah-susah je belikan present tuk den. Hihi malu tau...u all macam tak tau yg i ni pemalu..
HAhahahahaha.....


Apa pun aku harapkan aku dapat melalui usia 26 tahun ini dengan lebih baik dan cemerlang, gemilang, terbilang. Menikmati hidup dengan baik, menjalinkan hubungan kemanusiaan dengan baik. Jangan banyak timbulkan kontroversi, pastikan semuanya menjadi realiti. Insya Allah...

4 comments:

tsj said...

Buat Anakanda Intan,
Selamat Harijadi yang ke 26. Semoga Intan murah rezeki, dipanjangka usia dan sukses dalam semua pekara yang Intan ceburi.

Ayah tim

intan_has said...

Terima kasih!~ Uhukss...dah 26 ni..aiseh..mcm byk benda tak buat lagi..

iza said...

selamat hari jadi buat intan..akak doakan semoga dimurahkan rezeki,dipanjangkan umur dam dilindungi rahmatnya selalu..

Unknown said...

Hai Intan,sori tlupa birthday intan.oh dah mningkat dah umur,semoga apa intan dimurahkan rezeki dan berjaya dalam bidang intan usahakan sekarang.Intan,kmk akan makan bday hjg mggu nie ok,jumpa di Miri kelak.


Sammy, Friends & Partner