Sunday, January 11, 2009

Bekenu - 12 Januari hari ke-3 banjir



keadaan di belakang rumah sewa ni..

dalam tiap2 bilik lebih kurg mcm ni la..air lebey dri 6inci..

keadaan di dapur...masih sempat lagi aku grg mee pagi ni..

keadaan di depan rumah..fuh nak kuar ni, air paras lutut..

di ruang tamu rumah sewa ni..

keadaan dalam bilik air....eiiii....tandas pun tenggelam...

selepas 3 hari menghadapi keadaan mcm ni..apa nak dikatakan...inilah takdir..nak merungut sangat pun tak guna juga. Aku menghadapinya sahaja la. Kang surut kemas2 la...kang malam ni kalau naik lagi...terima je la..nak buat mcm mana kan..kejadian alam..ketentuan tuhan. Masih selamat lagi aku di sini. Cuma keselesaan tu terganggu la. Takde la sampai tak nak datang ke sekolah. Aku rasa ok je kalau nak pergi sekolah on time..xde la sampai nak amik cuti. Sebab aku pun tak rasa ia darurat pun...Anyway...u all doakan ketabahan dan kesabaran aku ye...hihihi!~ jom berenang!!! la la la la la la............aku tak pasti keadaan sekolah mcm mana sebab bangunan belakang tu satu paras dengan sungai..hmmm nti aku bgtau ye mcm mana keadaannya!~

3 comments:

azwandengkil said...

Alahai.. Kesiannya. Sana takde umah flat ke?

intan_has said...

takde la...hmm ade jek rumah tinggi2 tapi semua rumah papan kan..mcm rumah niyang rapik je....

didi zakaria said...

salam, intan dok bekenu ke? ade tak umah2 sewa kt sane.. 2,3 ari lg nk kne posting sane. tmpt tngl xde lg. ni email sy, spataz_run@yahoo.com.my