Wednesday, June 3, 2009

Aku dan O R E N???

Hm....aku dan oren...mulanya aku tak berkenan dengan warna oren ni...kenapa ye? cerah sangat ke? Mula nak beli mcm biasa aku pegang warna coklat. Warna kegemaran juga ni...

Akak sound aku, "ko ni dik, takde warna lain ke..."


Maka aku pun ambil la warna oren. Hm....dah pakai aku rasa okay je...okay ke?? apa pendapat korang? Cuma aku ni kalau tudung tu memang tak boleh nak elakkan hitam la...suka bebenar aku dengan tudung hitam ni...mcm mana ya...


LIhat aksi aku dan O R E N...






No comments: