Tuesday, June 2, 2009

Jarum Bengkok???

Haha..apa jarum bengkok ni ya? Kalau korang nak tahu, aku ni ada la sikit skills menjahit ni. Tikam leher la....sembat la...jahit manik la...potong baju boleh la..kalau cantum boleh juga tapi kena guna mesin aku sendiri, kalau guna mesin mak aku memang banyak hal.

BIla tiba masa jahit tangan, aku tak tahu kenapa, kalau aku pegang jarum dan mula menjahit..jarum aku akan mengalami perubahan fizikal..BENGKOK!!! Hahahaha..jadi mana jarum jahit di rumah aku yang ditemui bengkok..adalah hasil kekuatan jari aku agaknya. Maklumlah budak mekanikal.

Mula nya mak aku pelik juga, kenapa dia yang dah menjahit bertahun-tahun tidak pula sampai jarum bengkok. Kena tang aku...bengkok-bengkok semua...hihihi itulah mak...anak mak ni kan special...keh keh keh....

Itulah kisah aku dan jarum bengkok.....

No comments: